Geert-Jan Zandbergen

juni 15, 2020

Ciolato: alleen de naam klinkt al goed

maart 11, 2024

Deze had eerst een naam die het volledige aanbod en de ambachtelijkheid niet voldoende weergaf. Of HVDZ daar misschien een oplossing voor had? En dan er achteraan ook maar een passende huisstijl? Na een gedegen traject van naamsontwikkeling viel de keuze op de Ciolato, een naam die recht doet aan de cioccolato en de gelato. […]

Lees meer  

Stamceldonatie als TikTok-conversatie

maart 8, 2024

Over het doneren van stamcellen bestaat een aantal misverstanden. Die kunnen alleen maar verdwijnen als iemand even de tijd neemt om te kijken wat stamceldonorschap inhoudt. Op TikTok? Nee, natuurlijk niet. Op een landingpage van Matchis. En waarom zou een jongere die van zichzelf “een geefmentaliteit” heeft daar gaan kijken? Omdat het onderwerp voorbijkwam op […]

Lees meer  
social media

Hoe blijf je relevant met je content marketing via social media?

februari 5, 2024

Authenticiteit boven alles De essentie van de moderne content marketing lijkt te liggen in één sleutelwoord: authenticiteit. Nu fake content, AI en clickbait het vertrouwen ondermijnen, is eerlijkheid en transparantie de lijm die merken bindt aan hun publiek. De dagen van oppervlakkige, glanzende successen zijn geteld. Het publiek verlangt naar echte verhalen. Verbinding met de […]

Lees meer