Blog

Briefgeheimen (whitepaper)

Briefgeheimen (whitepaper)

Verborgen DM-feiten die je een voorsprong kunnen geven.

Fysieke direct mail heeft als marketingkanaal zijn beste tijd gehad. Het is de aardappel in aardappel-vlees-groenten. Ooit belangrijk, maar in deze tijden van pizza, pasta, quinoa, couscous… nog steeds absoluut onmisbaar. Dat wil zeggen onmisbaar in de best scorende benadering van de klant, oftewel in de multi-channel benadering.

Fysieke DM mag dan de aardappel zijn, dit kanaal heeft nog steeds de aantrekkingskracht van ritselende, goudbruine friet. Zodra het voor je neus staat, kan je er toch niet vanaf blijven. DM blijft een kanaal waarin je het verschil kan maken richting klanten en relaties. Ondanks dat, hebben veel marketeers de toegevoegde waarde van DM niet zo helder voor ogen.

Deze whitepaper laat zien dat fysieke DM wezenlijk kan bijdragen aan de dynamiek met de doelgroep.

Met één klik kan je deze whitepaper downloaden via deze website.