Stories

Stories

FEATURED ARTIKEL

Powervrouwen in Into Business

Powervrouwen in Into Business

Dit jaar gaat Hart Voor De Zaak haar 25e levensjaar in. Hoe blijf je als bureau relevant? Hoe zorg je dat je blijft innoveren? Hoe borg je de continuïteit?

Ramses Braakman: “Goede vragen waar we eigenlijk altijd mee bezig zijn. Relevantie betekent dat je van grote waarde blijft voor je klanten. Dat je met creativiteit écht het verschil maakt in resultaat. Niet voor niets hameren wij altijd op meetbaarheid van onze campagnes in termen van traffic, omzet of merkbekendheid. Relevant zijn, betekent ook blijven innoveren. Zo hebben we bewust ons team verjongd.

Read More

Deel je gezondheid

Gedoneerde stamcellen kunnen het leven redden van een patiënt met een levensbedreigende bloedziekte (o.a. leukemie). Maar hoe groot is de kans, dat er een match is tussen patiënt en stamceldonor? Miniem.

Read More

Trakteer jezelf op Leiden

Sinds 1996 zitten we met Hart Voor De Zaak in Leiden. En daarvoor? Nergens. We hebben altijd in Leiden gezeten. Willen ook nergens anders naar toe.

Read More

OR Gemeente Maastricht

Elke organisatie met meer dan 50 werknemers heeft te maken met de Wet op de Ondernemersraden. Zo ook de gemeente Maastricht.

Read More

Internal branding Bijenkorf

Vanuit zeven fysieke vestigingen een online winkel zet warenhuisketen De Bijenkorf in op het hogere marktsegment van luxegoederen.

Read More

JUSTLEASE

Justlease  –dochteronderneming van Terberg Leasing– is de uitvinder van private lease. Echt? Ja, het gegeven dat je als particulier een auto kan leasen, hebben we te danken aan Justlease.

Read More

Vol van betekenis

Betekenisvol ondernemen wordt steeds bepalender bij merkenbouw. Waardecreatie vanuit betekenis (purpose) dient zowel het merk, de mensen als de maatschappij in het totaal.

Read More

Somfy

Somfy is wereldwijd marktleider in automatische controle, opening- en sluitmechanieken in huizen en gebouwen.

Read More