Stories
Stories
Het Leidse full-service bureau Hart Voor De Zaak gaat 14 november haar 25e jaar in. Terwijl de wereld en het marketingvak in die tijd radicaal veranderden, blijft Hart Voor De Zaak datgene doen waar ze al die jaren goed in zijn geweest: de doelen van de klant realiseren met relevante communicatie gericht op de juiste […]

Hart Voor De Zaak verhuist
Na bijna 25 jaar in Leiden gevestigd te zijn geweest verhuizen we van de Lammenschansweg naar oud-marinevliegveld in Valkenburg. Vanaf 9 augustus vestigen we ons daar in een duurzaam gerestaureerde barak, direct naast de Theaterhangaar. Op de locatie van het huidige kantoor aan de Lammenschansweg komt een woonwijk.

Match van je leven met Cody en Luuk!
We ontwikkelden een campagne waarin oranje internationals Luuk De Jong en Cody Gakpo op zoek gaan naar 20.000 stamceldonoren. Nog steeds zijn er in Nederland te weinig –met name mannelijke– donoren ingeschreven voor stamceldonatie. Voor de opzet en ontwikkeling van deze campagne werkten wij samen met sportmarketingbureau Triple Double. Oranje prularia Juist in tijden van […]

Briefgeheimen (whitepaper)
Verborgen DM-feiten die je een voorsprong kunnen geven. Fysieke direct mail heeft als marketingkanaal zijn beste tijd gehad. Het is de aardappel in aardappel-vlees-groenten. Ooit belangrijk, maar in deze tijden van pizza, pasta, quinoa, couscous… nog steeds absoluut onmisbaar. Dat wil zeggen onmisbaar in de best scorende benadering van de klant, oftewel in de multi-channel […]

Innovator introduceert Carculator
Kies je budget, het aantal kilometers per jaar en je krijgt de leaseprijs van de auto die je wilt. Elk merk, model, elke uitvoering. Hoe? Met de Carculator. Deze web-based app maakt het de consument veel gemakkelijker om een werkelijk passende leaseauto te vinden. Met een snel opgezette campagne wordt de Carculator geïntroduceerd.

Werving van jonge gasten vertraagd
Een ruime meerderheid van de bevolking –80%– staat zeer positief tegenover stamceldonatie, zo blijkt uit recent onderzoek. Toch moet de Stichting Matchis hard werken om elk jaar de benodigde tienduizenden nieuwe donoren te kunnen registreren. Met name de werving van jonge mannelijke donoren is een grote uitdaging.

Trakteer jezelf op Leiden
Wie plaatsneemt op een van de vele terrassen in Leidens monumentale binnenstad, zal niet snel concluderen dat de Stad van Ontdekkingen bezoekers tekort komt. Toch is dat wel het geval. Corona buiten beschouwing gelaten, hoeft de horeca zich geen zorgen te maken. Maar voor een vitale binnenstad is ook een gezond winkelbestand nodig. Oftewel: klanten […]

Powervrouwen in Into Business
Ramses Braakman: “Goede vragen waar we eigenlijk altijd mee bezig zijn. Relevantie betekent dat je van grote waarde blijft voor je klanten. Dat je met creativiteit écht het verschil maakt in resultaat. Niet voor niets hameren wij altijd op meetbaarheid van onze campagnes in termen van traffic, omzet of merkbekendheid. Relevant zijn, betekent ook blijven innoveren. Zo hebben we bewust ons team verjongd.
