Stories

Stories

FEATURED ARTIKEL

Kruisbestuiving is onze grote kracht

Kruisbestuiving is onze grote kracht

Het Leidse full-service bureau Hart Voor De Zaak gaat 14 november haar 25e jaar in. Terwijl de wereld en het marketingvak in die tijd radicaal veranderden, blijft Hart Voor De Zaak datgene doen waar ze al die jaren goed in zijn geweest: de doelen van de klant realiseren met relevante communicatie gericht op de juiste […]

Read More

Werving van jonge gasten vertraagd

Een ruime meerderheid van de bevolking  –80%– staat zeer positief tegenover stamceldonatie, zo blijkt uit recent onderzoek. Toch moet de Stichting Matchis hard werken om elk jaar de benodigde tienduizenden nieuwe donoren te kunnen registreren. Met name de werving van jonge mannelijke donoren is een grote uitdaging.

Read More

Trakteer jezelf op Leiden

Wie plaatsneemt op een van de vele terrassen in Leidens monumentale binnenstad, zal niet snel concluderen dat de Stad van Ontdekkingen bezoekers tekort komt. Toch is dat wel het geval. Corona buiten beschouwing gelaten, hoeft de horeca zich geen zorgen te maken. Maar voor een vitale binnenstad is ook een gezond winkelbestand nodig. Oftewel: klanten […]

Read More

Deel je gezondheid

Gedoneerde stamcellen kunnen het leven redden van een patiënt met een levensbedreigende bloedziekte (o.a. leukemie). Maar hoe groot is de kans, dat er een match is tussen patiënt en stamceldonor? Miniem.

Read More

OR Gemeente Maastricht

Elke organisatie met meer dan 50 werknemers heeft te maken met de Wet op de Ondernemersraden. Zo ook de gemeente Maastricht.

Read More

Internal branding Bijenkorf

Vanuit zeven fysieke vestigingen een online winkel zet warenhuisketen De Bijenkorf in op het hogere marktsegment van luxegoederen.

Read More

JUSTLEASE

Justlease  –dochteronderneming van Terberg Leasing– is de uitvinder van private lease. Echt? Ja, het gegeven dat je als particulier een auto kan leasen, hebben we te danken aan Justlease.

Read More

Vol van betekenis

Betekenisvol ondernemen wordt steeds bepalender bij merkenbouw. Waardecreatie vanuit betekenis (purpose) dient zowel het merk, de mensen als de maatschappij in het totaal.

Read More

Powervrouwen in Into Business

Ramses Braakman: “Goede vragen waar we eigenlijk altijd mee bezig zijn. Relevantie betekent dat je van grote waarde blijft voor je klanten. Dat je met creativiteit écht het verschil maakt in resultaat. Niet voor niets hameren wij altijd op meetbaarheid van onze campagnes in termen van traffic, omzet of merkbekendheid. Relevant zijn, betekent ook blijven innoveren. Zo hebben we bewust ons team verjongd.

Read More

Somfy

Somfy is wereldwijd marktleider in automatische controle, opening- en sluitmechanieken in huizen en gebouwen.

Read More