CASE JustLease

augustus 25, 2022

Justlease  –dochteronderneming van Terberg Leasing– is de uitvinder van private lease. Echt? Ja, het gegeven dat je als particulier een auto kan leasen, hebben we te danken aan Justlease. Als pure online player is JustLease nog steeds dé pionier in de leasemarkt. En nog steeds  zijn de wensen van de consument het uitgangspunt voor JustLease services.

Carculator follow-up campagne 2022 met Harrie en Tess

Kies je budget, het aantal kilometers per jaar en je krijgt de leaseprijs van de auto die je wilt. Elk merk, model, elke uitvoering. Ook elektrisch! Hoe? Met de Carculator. Deze web-based app maakt het de consument veel gemakkelijker om een werkelijk passende leaseauto te vinden. De Carculator biedt veel: van elke nieuwe auto die in Nederland te koop is, genereert hij de leaseprijs. De app sluit zo aan op het intuïtieve zoekproces, dat een consument vrijheid én houvast ervaart. Justlease biedt het grootste private lease aanbod van Nederland, ook op gebied van elktrisch rijden én motoren. En dat maakt de carculator nog unieker.

Follow-up

Na de succevolle introductiecampagne van de Carculator in 2021 met TV-spotjes waarin een opdringerige Harrie en buurvrouw Tess als karakters de hoofdrol vertolkten, is er door Hart Voor de Zaak een follow-up TV-campagne gemaakt. Wederom een serie opvallende spots met de 2 bekende hoofdrolspelers.

Elektrocuteren

Tess is landelijk bekend als Ashley, de barvrouw bij Veronica Inside. Met een knipoog hebben we haar in de nieuwe campagne van Justlease ook als barvrouw ingzet. De verhaallijn in het kort: oude rocker Harrie zoekt nog oldschool in het grootste private leaseaanbod naar zijn nieuwe leaseauto. Terwijl slimme Tess de carculator gebruikt om haar nieuwe elektrische leaseauto te vinden. Harrie is zeer geïnteresseerd in (de slimme tool van) Tess. Hij komt veel te dichtbij Tess die over magische krachten blijkt te beschikken en Harrie met haar vinger elektrocuteert. “Ook Elektrisch ja!” In cartoonstijl wordt Harrie door de flitsende stroomstoot gedecimeerd tot geraamte, terwijl zijn leren hoed wegvliegt.

Tag-ons

De campagne is weer opgezet met een hero spot voor de carculator als ‘lokomotief’ en een serie tag-ons van 5 en 10 seconden als ‘wagonnetjes’. Gedurende het jaar worden verschillende aanbiedingen of acties als tag-on gekoppeld aan de hoofdspot met de carculator. Van belastingvoordeel tot direct uit voorraad leverbaar. Justlease blijft zo het hele jaar aan de weg timmeren met unieke proposities om de concurrentie voor te blijven. Justleasen. Daar wil je toch voor kiezen!

TIEJAAALALIE*

juni 27, 2023

Deze tekst gaat over Jos Robijn. Onze Jos, die al bij Hart Voor De Zaak werkte toen ons bedrijf nog niet bestond. Die op zijn pensioendatum de collega’s trakteerde op taart en weer achter zijn computer kroop. Jos hield van bezig zijn. En wij hielden van Jos.

Lees meer  

Nieuw gezicht voor meubelketen HACO

oktober 25, 2022

Het bekende groengeel is georiënteerd op het verleden. De kleurencombinatie verwijst naar de lokale oorsprong van HACO Wonen & Slapen: Den Haag. De rechttoe rechtaan vormgeving roept vaak associaties op met een klus- en gereedschapswinkel. Ook dat is historisch verklaarbaar. Ooit haalden mensen kwaliteitshout voor keukens en kasten bij winkels van de HAagse COmbinatie. Vierde […]

Lees meer  

Gen Z verdient beter

oktober 24, 2022

Prestatiedruk Het algemene beeld is dat jongeren succesgericht zijn, stressgevoelig en daardoor vrij kwetsbaar. Ze maken zich zorgen of ze wel zullen slagen in deze prestatiemaatschappij. Een recent onderzoek van de overheid naar prestatiedruk bij jongeren toont aan dat ruim 62 procent stress ervaart en als gevolg daarvan ook veel depressiviteit. Slapend rijk Jongeren lijken […]

Lees meer