CASE Internal branding Bijenkorf

augustus 22, 2016

Vanuit zeven fysieke vestigingen een online winkel zet warenhuisketen De Bijenkorf in op het hogere marktsegment van luxegoederen. Sinds 2016 volgt de keten daarbij een strategie van super service. Cruciaal in deze strategie is de gedachte dat de Bijenkorf geen klanten heeft maar gasten. Dat betekent dat verkopers –en websiteontwikkelaars– op de eerste plaats gastheer of -vrouw moeten zijn.

Ook als je er talent voor hebt, is shop hospitality is een vak wat je moet leren of bijhouden. Dat kan ondermeer via een internal branding programma. De Bijenkorf vroeg Hart Voor De Zaak uitvoerende vorm te geven aan een programma, dat de medewerker helpt om de waarden van De Bijenkorf te internaliseren.  Doel: het realiseren van een super service ervaring voor elke gast.  Voor de Bijenkorf maakten wij het programma Ik ontwikkel Bij. Dit steunt medewerkers op de (web)winkelvloer om het verschil maken met persoonlijke ontvangst, presentatie van aanbod en versterken van de sfeer.

CASE JustLease

augustus 25, 2022

Carculator follow-up campagne 2022 met Harrie en Tess Kies je budget, het aantal kilometers per jaar en je krijgt de leaseprijs van de auto die je wilt. Elk merk, model, elke uitvoering. Ook elektrisch! Hoe? Met de Carculator. Deze web-based app maakt het de consument veel gemakkelijker om een werkelijk passende leaseauto te vinden. De […]

Lees meer  

25 jaar delen van het goede gevoel

juli 15, 2022

Het opbouwen en onderhouden van sterke relaties is ons grootste goed. We stellen continuïteit niet voor niets boven winstmaximalisatie en contact gaat bij ons altijd voor contract. Deze mentaliteit vertaalt zich in duurzame partnerships met onze opdrachtgevers, medewerkers, leveranciers en alle organisaties die we liefhebben. Voor onze jubileumviering wilde we liever geen cadeaus ontvangen. Een […]

Lees meer  

Samenwerken met de nadruk op werken

juli 15, 2022

Net als alle andere horecaondernemers hebben zij te maken gehad met een crisis van ongekende omvang. Inderdaad, de COVID-pandemie. Tijdens deze voor de hospitality benauwend stille tijd heeft het duo bepaald niet stilgezeten. Zij hebben geïnvesteerd en geschaafd aan hun verschillende horecaconcepten. Dit met onder andere als gevolg, dat er nu aan het Valkenburgse Meer […]

Lees meer