25 jaar delen van het goede gevoel

juli 15, 2022

Vrijdag 1 juli vierden we ons 25-jarig bestaan en de opening van ons nieuwe, circulair gebouwde kantoor op Creative Valley, Marinevliegkamp Valkenburg. We mogen terugkijken op een weergaloos feest. Samen met onze ruim 250 gasten vierden we boven alles 25 jaar partnership. We hebben ons goede gevoel gedeeld met iedereen die Hart Voor De Zaak door de jaren heen het vertrouwen heeft geschonken. Dit heeft onze gasten zichtbaar doen stralen en wij straalden mee.

Het opbouwen en onderhouden van sterke relaties is ons grootste goed. We stellen continuïteit niet voor niets boven winstmaximalisatie en contact gaat bij ons altijd voor contract. Deze mentaliteit vertaalt zich in duurzame partnerships met onze opdrachtgevers, medewerkers, leveranciers en alle organisaties die we liefhebben.

Voor onze jubileumviering wilde we liever geen cadeaus ontvangen. Een donatie aan een goed doel leek ons een beter plan. Samen met onze relaties hebben we ons sterk gemaakt voor een gift aan Matchis, het Nederlands Centrum voor Stamceldonoren waar we al een aantal jaar campagnes voor mogen maken. En hoe! We hebben een mooie cheque van maar liefst €7.500,- overhandigd aan Bert Elbertse van Matchis.

Een goed feest organiseren geeft energie. Wij hebben dat met partners gedaan waar we al jaren mee samenwerken. All Class Kitchen Art & Events, is toonaangevend in Nederland op gebied van culinair genieten. Dit mooie bedrijf van de familie Reizevoort heeft het grootste deel van de styling verzorgd, het fabelachtige walking diner en de lekkerste dranken. Maar ook Supersound is een partij waar we sinds onze start al mee samenwerken. Op gebied van sound & light equipment ongeëvenaard en super betrouwbaar. Supersound en All Class zijn net als Hart Voor De Zaak sponsor van het eerst uur van ZZ Leiden Basketball. En de finishing touch werd verzorgd door Het Idee evenementen dat een ervaren eventcrew op de been bracht voor een glansrijk ontvangst en sprankelende bediening.

 

Beleef de sfeer

Bekijk hier de aftermovie, alle sfeerfoto’s of de fotowandfoto’s.

Ciolato: alleen de naam klinkt al goed

maart 11, 2024

Deze had eerst een naam die het volledige aanbod en de ambachtelijkheid niet voldoende weergaf. Of HVDZ daar misschien een oplossing voor had? En dan er achteraan ook maar een passende huisstijl? Na een gedegen traject van naamsontwikkeling viel de keuze op de Ciolato, een naam die recht doet aan de cioccolato en de gelato. […]

Lees meer  

Stamceldonatie als TikTok-conversatie

maart 8, 2024

Over het doneren van stamcellen bestaat een aantal misverstanden. Die kunnen alleen maar verdwijnen als iemand even de tijd neemt om te kijken wat stamceldonorschap inhoudt. Op TikTok? Nee, natuurlijk niet. Op een landingpage van Matchis. En waarom zou een jongere die van zichzelf “een geefmentaliteit” heeft daar gaan kijken? Omdat het onderwerp voorbijkwam op […]

Lees meer  
social media

Hoe blijf je relevant met je content marketing via social media?

februari 5, 2024

Authenticiteit boven alles De essentie van de moderne content marketing lijkt te liggen in één sleutelwoord: authenticiteit. Nu fake content, AI en clickbait het vertrouwen ondermijnen, is eerlijkheid en transparantie de lijm die merken bindt aan hun publiek. De dagen van oppervlakkige, glanzende successen zijn geteld. Het publiek verlangt naar echte verhalen. Verbinding met de […]

Lees meer